גאוני המדע וההגות בהיסטוריה האנושית נגלים כשחקנים-שליחים. הישגים, יצירות ושמות נגלים כאבני תבנית ותכנית אחת, מבויימת.הכישורים הפיזיקאליים שגיליתי נשענו על ידע קודם – נדבכי תובנה שנתקבלו באמצעות בני אנוש, גאונים מוכרים.בהתברר מבנה כולל – "הוליסטי" חובק-כל ודרמטי-מבויים, של הפקה ותסריט – בדקתי וגיליתי כיצד אירועים ואנשי מפתח בהיסטוריה האנושית הפיעו / התרחשו – לפי סדר, סיפור, שמות, מקומות, אביזרים – באופן המוסיף ומבסס כיצד "ההיסטוריה" היא מחזה חינוכי ופרוגרסיבי, מציאות מבויימת שכוונה מראש להתגלות ככזו – כיום.
אציג מספר שמות, מורשות, עובדות וראיות, תרומות ומכשירים של גאונים מוכרים וקשר הידע האחד – התורה האחת, המרכבה – בין כולם:
ארכימדס הציג, לפני יותר מאלפיים שנה, את עקרונות הציפה והתפוסה של כלי קיבול. אותו גאון רתם קשר בין אור ואנרגיה בהציעו שיטה "להצית צי ספינות אויב" באמצעות מראות קעורות גדולות-מידה. עקרון הציפה שגילה שרת ומשרת עד היום, אך ייצור משטחים רחבי מידה, קעורים ומחזירי אור, יציבים וניתנים לכיוון ומיקוד מדויק, לא התאפשר עד היום. שיטת המרכבה מבוססת על צירוף גופי קיבול, כל אחד מהם כשיר כמראה קמורה וצירופם במערכת יוצר מראה כשירה לסחרור ומיקוד וגדלה – כעצמתה – כפול אלפי מונים ביחס למראות שארכימדס הגה. צמד תגליות בנות אלפי שנה, אחת מעשית ושנייה תיאורטית וידע שגאון אחד הניח, שימשוני בהבנת שיטה אחת, אין בלתה – לבניית כלי קיבול כשירים לציפה, שקיעה ולריכוז ופיזור אור – שיטה החושפת את התבנית הברואה כמלאכותית ומבשרת את הגאולה. שם הגאון: ארכ-י-מסד.
רבי עקיבא (ויש האומרים הלל הזקן) טבע את המשפט "ואהבת לרעך כמוך" כבסיס לתורה כולה. עכשיו מתבררת האמת החבוקה במשפט מפתח זה: כל האנושות, כל אנוש ואנוש, כל היקום -אחד. מצב תובנתי כזה אפשרי רק בבוא הגאולה – זהו יעד הבריאה והתורה.
ישוע, יהודי מהגליל, מעיר ששמה נבחר מראש נצרת (נוצרת ידע, סיפור ונוצרה בכוונת-אל!) הניח סיפור, עדויות ותשתית לגאולה ומהותה באמצעות הצגתו יחסי משפחה שרירים וקיימים בין אדם לאל, קשר בין כל אדם, גם שאינו יהודי לאל ולתורת משה, יכולת לבצע "נסים" פיזיקאליים (שימוש מושכל בגלילים מאפשר, כדוגמא, להלך על מים), בשורה כי האהבה וחמלה הם עקרונות הבסיס לבריאה ולגאולה. ישוע, מבשר-קרבן-חלוץ, נצלב בעידוד או ביזמת ממסד יהודי נשחת – וכשנעלם הותיר אחריו מערכת עדויות ומורשת רוחנית-מוסרית. לפנינו אדם, בן-יוסף ובן האל, אשר במורשתו ובסיפורו הניח סמל יסוד הנדסי-גיאומטרי-מבני למרכבה – הצלב והצליבה – והכין / הנחה מליארדי נוצרים מאמינים החיים כיום- לאמת – לעתיד ולתובנה שאכן עומדים להתממש כמציאות. מורשת בן-יוסף נדרשה והתחייבה גם כדי לספק הגנה – ישועה – למבשר הגאולה הסופי, נצר-דוד, לכשיופיע ובידו ידע ה'מאיים' על מוסדות ארץ ומבטלם…
עובדה: מהיבט מדעי-ביצועי ומהיבט סיפורי-חינוכי – מפגש אלוהים באברהם באלוני ממרא והבטחתו לבן תשעים ותשע ולבת תשעים בן זכר (נס) זהה למפגש שנערך דורות בהמשך, מתועד ב'ברית-החדשה', בבוא מלאך לבתולה, בבשורת לידת בן בלא שעוברה ע"י אדם. לפנינו אותו נס. לא במקרה, זה מכבר האדם יוזם ומבצע הפריות מלאכותיות בדרכים שונות.
בבוא הגאולה וביישמו את ידע המרכבה, האדם ישכיל לכל נסי אלוהים בימי קדם.
גלילאו גלילי יישם עקרונות זרימת אור לתצפית, המציא, חקר, פרסם תובנות למבנה ופעולת מערכת השמש והניח אחריו סיפור מוכר – ומוסר השכל – "צליבה" של חוקר אמיץ ומחוייב למדע ולאמת ע"י ממסד דתי אפל ואטום. שמו 'גלילאו גלילי', מכיל שני יסודות לסוד – גל, גליל באופן כפול(!) – צינור-גליל והמקום שישוע צמח בו. מכשיר התצפית שלו היו מערכת גלילים טלסקופית ועדשות – חומר מקומר ומלוטש גיאומטרית. לפנינו אדם ששמו, כעיסוקו, כנושא המצאתו ופיתוחו הטכנולוגי, כאביזרי עבודתו המדעית העיקרי, גם סיפור חייו – קשורים כולם, ובאופן ברור והפגנתי – לגל, גליל, לאור וניתובו, למבנה היקום וליסוד – וסוד – המרכבה.
ליאונרדו דה-וינצ'י, צייר-פסל, יוצר, חוקר וממציא, חקר אנטומיה וכשר לתעופת אנוש, תופעות-אור, הגה-המציא מכונות ומבנים ניידים, מרחפים, מבנים קשתיים וקמורים – עסק בפועל בכל "רכיבי" תורת המרכבה – תורת כלי הקיבול. סביר כי עובדת קיום "סוד הגביע הקדוש" (המרכבה "פותרת" את מהותו, ראה בהמשך) היתה ידועה לחברי מסדר כליאונרדו. אך במועד חיי ליאונרדו במחזה הבריאה ובמהלך תרומתו לצמיחת אילן ידע האנוש – איש, כולל ליאונרדו, לא היה יכול (ולא היה "כתוב") להשכיל עד כדי פיצוח הסוד. התכלית: דה וינצ'י – גאון – פעל, ניסה ועשה גדולות ונצורות במגוון כיוונים נכונים ומתבקשים – והניח אחריו תוצרים ומורשת רבי-רבדים. אבני דרך רבות נדרשות ומתחייבות לגילוי סוד-ידע אחד המאחד בין כולם.
סוד הגביע הקדוש: סוד בניית כלי קיבול ספריים-כדוריים, מבריקים, בעלי קימור / נפח וצורה הניתנים לשינוי מדויק (וביצוע כל אינטראקציה פיזיקאלית בין כל כמות וסוג גופים כאלו) – להלן "תורת המרכבה" – הניע מסעות צלב, מלכים, רוטאציה – תהפוכות – בשליטה בארץ ישראל, ביחסי "שלושה אבות המסה הקריטית בתובנת האנוש" – יהדות, נצרת ואסלאם. שלושת הדתות המונותיאיסטיות מבשרות הגאולה אינן אלא תבנית / מערכת המשכית ומורחבת לשלושת אבות היהדות. הסיבה: באמצעות התורה וההסטוריה נמסר שיעור בהנדסה: משולש מבני הוא מבנה היסוד החזק היציב והנדרש בטבע, בחומר, במבני אנוש תלת מימדיים (שלד האייפל, גשרים) במולקולות ובמערכות כנפיים תלת מימדיות מרובות אברים – כלומר במעשה המרכבה.
'הגביע הקדוש' – כ'היכל-הבשורה' ו'המקדש האחרון' – אינו אלא: א. תיאור מדוייק למרכבה במצב 'ריכוז-אור, ב. רמז ו ג. סמל-מושגי-רעיוני-ייצוגי לסוד-ידע-תובנת-מציאות בורא-כל.
שייקספיר – מחזאי גאון, השכיל להציג לכלל תבניות סיפוריות ומילוליות משקפות אמת ומציאות קיומית. דוגמא: "…ובן האדם – איזה מעשה חושב! כה נשגב בתבונה! כה אדיר בכוחות הנפש, בתבניתו ובתנועתו – מה מותאם ומופלא! במעשהו – כמו מלאך מרום! בהשגתו – כמו אל עליון! תפארת היקום, נזר הברואים!" (המלט. עברית ט. כרמי). שמו – shake spear – רטט חץ/להב – מכיל את הסוד ואת מהות תפקיד היוצר: כלי קיבול / חפץ עף – לכשירטוט באוויר מכוח אור וקרינה יייצר דחף יעיל (ע"י שימוש מושכל בקשתות-גלילים). זהו סוד איבר המרכבה. שייקספיר ירה חצי-יצירה המרטטים עד היום והיה בעצמו חץ שרטט במועד 'מעופו' ומרטט בתובנת ותרבות האנוש עד היום – זמן רב לאחר מעופו ופגיעתו במטרה. כל גאון בעולמנו הוא שחקן. שייקספיר, שיצר משפט "כל העולם במה", אמר והציג אמת.
ניוטון גילה והגדיר את חוקי הפיזיקה הבסיסיים – אז – של מסה, תנע, כוח וכבידה. כמו כן המציא ופיתח מכשירים ושיטות. במותו השאיר אחריו מורשת וחידה בלתי-פתורה: "קוד אלוהי" מכוון לחוקי הטבע ולגורמי שמיים, צרוב בקוד הקיים בתנ"ך ואותו לא הצליח לפצח, אף שלמד עברית לשם כך. לפנינו עוד אדם ששמו מלמד על מהותו ותפקידו: new ton = "תו / צבע חדש" – במנגינת הידע האנושי. עובדה שכיום ניתן לבססה כ"לא מקרית" כלל ועיקר: יצירתו עליה היה גאה ביותר – גשר בקיימברידג' אותו תכנן ובנה ללא בורג או מסמר אחד: ניוטון ברא מערכת גיאומטרית מבנית תלת ממדית, בה כל איבר תומך ונתמך. האם מוחו הכיל ידע – תובנה שטרם גובשה סופית – בדבר מבנה אלוהי, קיים – המרכבה?
הניתן להניח כי ניוטון קיבל מסר אלוהי?
האפשרי כי ניוטון נולד עם הידע והיכולת – והייעוד – לחשוף את הידע שבדיעבד הציג?
האם שלושת האפשרויות לעיל יכולות להתקיים במערכת אחת?
אינשטיין יספק תשובה חשובה לשאלה האחרונה – התשובה חיובית.
מאה שנה בדיוק לפני חשיפת תגלית המרכבה, אלברט איינשטיין הוסיף מימד לממצאי ניוטון בצרפו לידע האנוש את תורות היחסות הפרטית והכללית, כללי פיזיקה הקשורים לתנועת גופים וחלקיקים במהירויות הקרובות למהירות האור ומבססים קשר בין חומר וחלקיקיו לאנרגיה, לאור, יסוד להבנת – ובהמשך ליישום – אנרגיה והליך טרמו-גרעיני, מבט מדעי חדש על זמן, מרחב וגמישותם ביחס לצופה ומהירותו, לאור וחומר.
להלן כמה עובדות:
א. עקרונות תורת היחסות ו'גמישות' / 'קימור' זמן-חלל התגבשו בתובנת איינשטיין תוך כדי השטת מפרשית! (לאחר מכן ובמשך מרבית חייו איינשטיין המשיך להפליג, תרתי משמע.)
ב. איינשטיין זכור כמי שטבע את המשפט "אלוהים אינו משחק בקוביה" (בתמיכה לתפיסתו העקבית כי קיים סדר יקומי אחד ונוכח טענת "אי הוודאות" שהוצגה ע"י הייזנברג קולגה-חוקר פיזיקת הקוונטים שאינשטיין בעצמו היה מבשרה / מעוררה).
ג. איינשטיין הניח אחריו מורשת תובנתית היקישית לתפיסתו את היקום והאנושות, להלן עיקריה: "הומניזם" הוא ערך עליון, ניהול האנושות העתידי צפוי במערכת נאורה עולמית. "אלוהי הוא היקום" אמר איינשטיין – וצדק, אף שחלקית בלבד, שכן היקום הוא יצירת האל.
ד. איינשטיין – גאון לפי כל אמת מידה – חיפש בשנותיו אחר "הקוד האלוהי", קוד וסוד שניוטון לפניו כבר הסיק והיה משוכנע בדבר קיומו.
ה. השם איינשטיין – אבן אחת. לפנינו עוד אדם ששמו זהה למהות תרומתו – שחקן שהניח אבן אחת, אדירת מימד ומשקל במבנה ידע האנוש.
בלא איינשטיין – מה שגילה, חשף וביסס ומה שהותיר נעלם – היכולתי לגבש תוואי ולהציע?
סטלני קיובריק, במאי גאון, הציג בסרטיו חזון דומה אף אם לא מלא – גם טכנולוגי – למציאות פיזיקאלית המתאפשרת באמצעות טכנולוגית המרכבה: האמן היוצר הציג מערכות חלל עגולות מסתחררות ומספקת כוח צנטרפוגאלי המדמה משיכה, נסיעה במהירות האור, בריאה ("אודיסיאה בחלל 2001"), מסר כלל אנושי בדבר האבסורד שבמלחמה, טירוף מחרחריה (ד"ר סטנג'לאב") וסבל קרבנותיה (("Full Metal Jaket". כמבקר חריף למערכת האמריקאית בה נולד (כבן מהגרים יהודי) קיובריק התמסר לחקר אור ופיתח שיטות צילום חדשניות. מיהדות וזהות יהודית נרתע ונמנע במופגן. שם סרטו העוסק בנפש, ברוח ורוע האנוש "התפוז המכני" – מציג תיאור מדוייק למהות הפיזית-מכנית (והרוחנית ובפרט הדואלית) של פלנטת ארץ וחיי-ארץ.
וראה: השם קיובריק – בעברית ואנגלית יחד – קוביה ריקה: צורת ומהות מסגרת המרכבה.
בסרטו "זכרונות" ("Amarcord"), פרדריקו פליני, איטלקי קתולי, משחזר מעמד (או חזון) ספינה וים של עולם ילדותו הרחוק, בעשותו שימוש גאוני (מקורו בידע עליון) באור ספינה משתקף ביריעות ניילון מחזיר אור ומתבדר ברוח, לתיאור ים גלי רוטט. כיום ובהבנת משמעות 'אנייה' ו'רוח על פני המים' בתודעתנו העליונה (ראה פרק א' אופן ויסות לחצי אויר/מים באיבר מרכבה, 'אנייה' בפרק ב' 'קוד המרכבה') – ניתן לקבוע כי פליני "ראה ושיקף את נוף ילדות האנושות כולה" בחזון ובו אניה ויריעות מבריקות של ספינת הילדות והעתיד – המרכבה. ניתן להבין כי פליני – בלבטיו, התפתחותו, חזיונותיו, בתבניות הדרמטיות-קומיות-גרוטסקיות ואנושיות שרקם והציג בפנינו – ובתפאורות שבנה – היה גאון שקלט והקרין לתובנה הקולקטיבית מכלול אנושי-מלאכותי-אלוהי קיים. לכן יצירתו מפורשת (בין היתר) כ"גאונית", "אנושית" וכמהה לנשגב, נאמנה לתיאטרון האנושי-אלוהי, לאהבה המזינה ומניעה את הבריאה.
סופרי "מדע בדיוני" כז'ול וורן ו ה.ג. וולס הציגו בסוף המאה התשע עשרה ותחילת המאה העשרים, יריעה "בדיונית/טכנולוגית/מדעית" – כאפשרית. כיום מתבסס כי דמיונם הונחה לייצר שבבי מציאות אמיתיים, כחלק מתכנית: המציאות בעידן הבא תאפשר ביצוע כל "קפיצות הדרך" שנחזו ותוארו ומעבר לכך. תגלית המרכבה מבססת כי יוצרים אלו- מציגי תמרורי ניווט והתראה לעתידים אפשריים רבים – ושימשו כמבשרי ומכיני התובנה הכלל-אנושית החדשה שבפתח, חובקת יקום, אלוהים וברואיו. יצירות פרי "דמיון" ובפועל פרי הנחיית / תובנת יוצרים כאסימוב, ארתור קלארק, היינליין, סילברברג – ולא רק של סופרי מד"ב אלא סופרים בכלל, הרשימה ארוכה ומכובדת – נועדו לסייע ואכן מסייעות בידינו לתפוס, להגדיר ולהפנים את "התסריט" ו"ההפקה", כלומר את המציאות. בסיוען הוכשרנו לדמיין, להגדיר, לתכנן ולבצע את 'העידן הבא' כ"איחוד האנושות ושדרוגה", "מעבר מברוא לבורא", "מיזוג בזק בין אדם אל ויקום", או "פריחה ופעולת-אנוש מאוחדת ביישום הידע המקורי, היקומי, האלוהי האחד".
ניתן וראוי להקדיש ספר המבסס מסקנה זהה לגדולי חכמי היהדות, החסידות והקבלה ולתרומותיהם למבצע "גיבוש ואימון הכלל לגאולה ולתובנה אחת של בורא וכל ברוא" –
ר' עקיבא, ר' שמעון בר-יוחאי, האר"י, הרמב"ם, רמב"ן, ר' יהודה הלוי, הבעש"ט, ר' נחמן מברסלב, הגאון מוילנה, הרב קוק ועוד תלמידים חכמים רבים וטובים.
הבורא יצר והעמיד דורות / מעלות של גאונים-מורים וסמני-דרך.
תגיות: עדכונים ומאמרים, סקירה מדעית