עפ"י תכנית הבריאה, בדיקת ויישום התגלית דורשת ומחייבת פעולת כלל משכיל ומאוחד: תחילה צוות משכיל, בהמשך עם נבחר וארצו, בהמשך האנושות ככלל:
באופן צפוי ובנסיבות "תנכיות" גם כלכליות ופוליטיות – הידע האמור, כולל פרסומו, בדיקתו ויישומו, הצגתו ברבים, מטופל ע"י המערכת – ממסד ציון השלטוני, אקדמי, תקשורתי והמשפטי, כאחד – באופן צפוי ומדווח, המושפע משחיתות-מידות, אבדן אתיקה, שיעבוד לקיבעון, לפחד.
בשובי ארצה ובחשיפתי את התגלית והידע בפני בכירי המדענים במערכת הטכנולוגית והאקדמית, חרף תגובה נדהמת גם נרגשת מצד מרביתם, לא קיבלתי סיוע ותמיכת שלטון ומערכת, אלא הושמתי במצור כפול ומכופל. הקשר נגדי שהחל מצד ממסד ציון ב 1983 – ובשנת 2002 שילח את משפחתי וילדי לגלות – לא חדל בבואי עם ידע-המרכבה, אלא הקצין.
מדעית ומשפטית כאחד, מתבסס כי מהלך וסיפור חיי האישי וחיי הכלל, הוא מכלול כתוב מראש ומתועד במקורות. בד בבד לבססו את תורת משה כמורת דרך לבריאת וגאולת העולם והאנושות, הסיפור מציע גרסה משופרת למחזה היסטורי מוכר, הנוצרי, בדומה להצגת בכורה לאחר חזרה כללית. ההמשך הנוצרי ליהדות כולל סיפור/שיעור שהיה נדרש ומתחייב ופרקיו, בתמצית: "בשורה: אדם הוא בן-אלוהים ויחבור לאל באהבה", פרק "נסים", ופרק "בגידה, משפט, עינוי וצליבה ע"י אחים". בן האדם ובן האל נצלב ע"י / בסיוע בני עמו, נעלם וחבר לבורא, בהותירו שנים-עשר שליחים, מורשת ומוסר השכל לבאות: המחזור השני והשלם של בשורת גאולה – המופקד כיום בידיכם, יהודים ובני אנוש – צפוי במהדורה "משופרת", מחויכת ואף מושלמת.
ככל שהבנתי משגת, מחזה הבשורה בביצוענו הנוכחי (אתם כעם, שופטיכם ואני, מבשר) כולל פרק "משפט" הפוך בתוצאותיו למשפט המפורסם והנדרש מהמחזור הקודם בהיסטוריה ופרק נוסף וחדש: "לימוד ויצירה של תורה אחת – מעשה המרכבה".
בכוונה מראש מוצג בפנינו מצב שכותבו – הבורא – מתאר בנבואות הגאולה, מצב 'כשל, חטא והחטאה'. לא במקרה המציאות בבוא הגאולה דומה ביותר לרקע לחורבני המקדש הראשון והשני. תסמונת ירושלים, יוון ורומא.
הקהילה, הרבים, ממלאים בסיפור בשורה וצליבה, ובשני מחזורים ופרקים, תפקיד עיקרי וחשוב:
ביצוענו "תפקיד דרמטי חרות במחזור קודם" לפני אלפי שנה, ייצר נצרות וליבה כלפינו שנאה.
בביצוענו הנוכחי – המשופר, למוד הנסיון – נועדנו להגשים את השלם – מקור ותכלית הברית הישנה והחדשה כאחד, ואת תפקיד ישראל כעם ייעודי, באופן מושכל. זהו ייעוד הבחירה.
לשם כך – לפעולה מושכלת – נוסד ונוצר העם היהודי. כיום ניצבת לפניו משימת המשימות.
תגיות: עדכונים ומאמרים, אקטואליה:פוליטיקה ומשפט, משפט הגאולה בירושלים