בהפקידי את 'טכנולוגית-המרכבה' כפטנט בבריטניה ובארה"ב ובשובי ארצה, בכירי ישראל, בהנחיית ובחסות בכירי מערכות שלטון (והלובי היהודי) בארה"ב, הערימו מכשול בכל תחום ואופן: ראשי-ממשלה, שרים ושופטים המשיכו מצב שוד רכושי ומנעו את זיכויי המתחייב באישומי-כזב פתוחים, חסמו יזמותי ודחו פניותי (חרף המלצות צד ג') להציג את התגלית באוניברסיטאות, בכנסת, סירבו לתמוך בפיתוח-טכנולוגי, מובן כי מנעו סיוע להשלמת "יהודי מפאגו פאגו" (בכל הקרנות והערוצים), שללו ממני אמצעים להגן על הקניין הרוחני – הטכנולוגיה – לא כל שכן לפתחה, ובתמצית ניהלו מבצע דיכוי ושלילת זכויות גורפת:
זכויותי ברכוש, לחופש, להגנה, לניהול חיי משפחה והורות, לקיום סביר, לחופש ביטוי ויצירה, נעלמו כלא היו. במקביל, ממשל ארה"ב שלל ממני את זכות הביקור בארה"ב אצל ילדי ואמם, אזרחי ארה"ב, בתואנת סרק לפיה אני מהווה 'סיכון הגירה לא חוקי'. כך נכפה עלי בפועל נתק מילדי ורעייתי בארה"ב, כאשר גם חייהם וזכויותיהם נפגעו.
בבחינת הרקע, מאז ח"י שנים ועד היום, מצבי המשפטי בישראל ניתן להגדרה כ"אוייבקט רדיפה ושלילת זכויות גורפת": בפועל נשללת ממני כל זכות יסוד שבחוק או המוכרת כטבעית. בפרט נשללו-נשדדו זכויותי כבעל רכוש וספינה, כבעל חברה (זרם) ומנהל בה, להגנה מפשעים, לקבלת חוק וצדק, וכפועל יוצא מכך – אפשרויות מימון פעילות, ארגון וביצוע.
ראיות רבות מבססות את אחריות "בכירי המערכת בציון" למבצע איפול, הפרת אימון ובגידה, עיקרן מוצג בעתירת 'משפט הגאולה' ונספחיה – בפרק ז' ובין היתר:
– מכתב לראש הממשלה אריאל שרון מיום 1.6.05. (ללא מענה)
– בקשת רשות ערעור פלילי 101.05 בבית המשפט העליון- והחלטה.
– ערעור פלילי 7452.04 בית המשפט המחוזי, באר שבע.
– מכתב לשגריר ארה"ב דן קרצר מיום 11.9.05. (ללא מענה)
בפועל, זכויות הכלל בישראל ובעולם נרמסות, נשדדות: הזכות למידע ראשון במעלה, לשגשוג ופריחה, לשפע, שלום ולעילוי קיומי-תובנתי – ל'גאולה' כמובטח לנו במורשת-אל ואדם.
מדוע נוצר מצב כזה ובויים ממעלה?
כדי לקשור בין הגאולה ומבשר הגאולה לבין הכלל ולייצר כורח (הדדי) בפעולה-מאוחדת:
הגאולה אינה עסק / מבצע של אדם אחד ומולו עם ועולם כ'מקבלים פסיביים', נהפוך הוא: לצורך הבאת הגאולה המיוחלת לעולם, עם ייעודי-יהודי שיועד וגובש לכך נדרש להתאחד ולהצטרף למשפט משפיע-מכריע שהמבשר יזם. מטרתו להוציא לאור אמת-אחת, לעשות צדק ולהכשיר עם (ואת 'השטח' – המדינה) לגאולה – וכצעד ראשון ומובן מאליו, לסיים קשר בגידה, שוד, הונאה ואיפול – נגד העם ונגד מייצגו ומציג ייעודו, המבשר – מצד הנהגה תועה.
לכלל – לרבים, לעם – תפקיד עיקרי במחזה הגאולה, במבחן כשירות הנדרש ליציאה מעבדות לחירות.
לכן נפתח בישראל, וב'משפט גאולה'.
תגיות: עדכונים ומאמרים, אקטואליה:פוליטיקה ומשפט, משפט הגאולה בירושלים