23. מבנה בן שש-עשרה מערכות טטרהדרון, כל אחת כוללת שש אברי-כנף
(ליבות המבנה, כדוריות-ספיריות, אינן מוצגות).
[ATTACH=CONFIG]50[/ATTACH]
[i]תשעים וששה אברי-כנף זהים, קלי משקל מחוברים במבנה תלת-ממדי-סימטרי ומתואמים, כאשר כל איבר-כנף כשיר לייצר רטיטה / תנועה גלית / תבנית זרימה בכל כיוון ובכיוונים מתחלפים / מתואמים, וכן להתקמר בכל דרגה רצויה כאשר עור יריעתו כשיר גם כמראה – יוצרים מערכת כשירה לעילוי לריכוז, צבירת וניצול אנרגיה בכל היקף, לשינוע ועיבוד כל חומר.
כאשר מידות מבנה כזה מסופקות, כדוגמא, כ'עיר' – משקלו כבניין אחד בעיר. משקל הליבה/ליבות ובהן מטען הכולל צוות, וחומר נוזלי/מוצק/גזי יכול להיות משקל 'כפר').
כך נוצרתמערכת כשירה לייצר מערבולת אויר ש'כוחה' – התנע הנוצר בסחרור מסת אויר סביבה בשילוב עם רכיב שינוי כוון הזרימה – עולה עשרות מונים על משקלה העצמי ומשקל המטען! ובשפה אחרת – מערכת כשירה לתנועה ולסחרור בכל כיוון בגז או נוזל המקיף אותה, באמצעות כשר לרכז קרינה ולהמירה לאנרגיות חם, תנע-סחרורי, חשמל וקיטור- וכשר לניצול האנרגיות הנצברות (בנפרד או במשולב) לייצור פערי לחצים / תבניות זרימה בתווך הנמצא סביב המערכת – ולכוונם.
עיקרון האחידות מבשר מהפך נוסף ומהותי – בעלות ייצור ותפעול: מבנים אדירי-מימד ואדירי כישורים בעלות זעומה!
הגילוי 'הציף' ולמעשה 'פוצץ' בתובנות נגזרות / אפשריות / מתבקשות ככל שניתן לשער. הראשונה: האור (כמושג) כבר קיים ומוצג כ'סוד כבד משקל' (אור השכינה, האור הגנוז, תורת האור וכיוב') הלא כן?
הייתכן כי דמיון המילים אור ועור בשפה העברית אינו מקרי ומציג קידוד שכוון להוביל לשיטת-ריכוז-אור באמצעות יריעות פרושות כעור מתוח סביב איברים ומערכות איברים. מי קידד ומתי? לאיזו מטרה?
בהיחשף תשבץ אפשרי, מבוסס על צורות גיאומטריות-סימטריות (גם) על מושגי-יסוד בעברית, מיד צץ, כראייה נוספת / מחזקת, צמד מילים נוסף – גם זה קשור לאור, לעור ולתמצית (ובסיס) המורשת היהודית – ברית המילה: אור לה' ועורלה.
ומיד, כנוק-אאוט מתובנתי האובייקטיבית לזו הפרטית, של האדם הממציא, צץ קשר ברור – הפגנתי – בין המילה העברית 'מפרש' – חפץ מנתב רוח, ו'מפרש' – אדם מנתב רוח.
[/] 24. ביקור אחד בסדרת מפגשים. מבנה שעוצב בכוונה כפירמידה, מגיע מהחלל לאתר ארצי במצרים – בהמשך יבנו במקום מבני-אנוש דומים / מחקים / מנציחים
[ATTACH=CONFIG]45[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]49[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]48[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]46[/ATTACH].
א. תכנון אתר הפירמידות בגיזה – פרישת מיקום המבנים – בוצע לפי ידע יקומי – הצהרתי,
ב. היעלמות תרבויות מצריים והמאיה, בהותירן סמלים מבניים דומים, טרם הוסברה.
ג. מקבץ ממצאים ארכיאולוגיים / טופוגרפיים / לשוניים – והקשר ביניהם – הציע אפשרות כי תושביה פלנטת ארץ חוו / חזו / תיעדו ביקורי תרבות חוצנית, כשירה למסע בחלל ולביצוע 'ניסים', וכי ידע חיצוני לאנושות – ונשגב מבינתה – הפגין והנציח את קיומו – ואת מהותו – באמצעות פולחנים, מבנים, תרבויות, שפות.
שלושים שנה קודם גיליתי עניין רב בממצאי החוקר אריק פון דניקן (אוטודידקט עצמאי, מחבר 'מרכבות האלים' ועוד). מאז ומתמיד אני קשוב ומעודכן בתופעות, ממצאים, עדויות ותיעודים הקשורים, מחד, בנוכחות / ביקורי ישויות 'חוצניות' בעולמנו ובתיעוד / ראיות לכך במבנים וממצאים ארכיאולוגיים, פולחניים ולשוניים, ובמקביל – בקשר מצד ממסד הכח-הון-דת-אקדמיה בעולם להסתיר מציאות זו מהכלל.
התנועה הגלית המיוצרת במעטפת מבנה פירמידה כמוצג ברצף 24 – עיקרון-יסוד בטכנולוגיה שגיליתי (שהתגבש כ'סוד' עיקרי שהאדם טרם השכיל להבינו/ליישמו) המאפשר ייצור / עיצוב מערבולות ויצירת עילוי ותנועה בכל גז ונוזל והתגברות על כוח המשיכה – קיבל ביטוי בשוני (לכאורי) בין מדרגות מבני הפירמידות במצרים ובאמריקה, בשתי יבשות בעולם. כאשר עיקרון התנועה הגלית מאפשר יצור גלים / 'מדרגות' בכל מידה במשטחי פיאות מבנה פירמידה – מערך המוצגים הקיים הציע 'מיצג-על' (ייזום ע"י 'מוסרי הידע') ובו שוני יזום בין מבני פירמידות בעולם, מיצג מוביל למכלול ידע אחד – שפוצל בכוונה.
אך בכך לא תם 'סיעור המוח':
שעות ספורות לאחר גילוי 'מפוצץ תובנה' שהרחיב יריעה מעבר לחידוש טכנולוגי, ככל הנראה לתגלית (חסרת-תקדים), התרחש לעיני – וכן לעיני "האנושות' – אירוע ייחודי ביותר בנסיבות – אבדן מעבורת החלל קולומביה – ובאופן שצרף נדבך לתבנית מבוימת, אפשרית או וודאית לאירועים, כלומר למציאות.
אבהיר: בתם ליל-עבודה במהלכו 'המצאתי' (וככל הנראה חשפתי / גיליתי) שיטה גיאומטרית אפשרית לבניית, חיבור ותפעול אברי-כנפיים רבים במערכת אחת, שיטה המזמנת גם כישורים אופטיים וכישורי הפקת אנרגיה, עיצוב מערבולות אוויר, כשר עילוי לכל מסת מטען, יציאה בטוחה לחלל ומסע בחלל – ופריצת כל מחסום ומגבלה מוכרת לנאס"א ולאדם(?!) – שיטה הקשורה (כנראה? בוודאי?) לסוד הפירמידות ולסוד האור והיהדות ומציגה חלופה מוחלטת וגורפת לטכנולוגיות הקיימות – ראה מה קורה:
לעיני – ולעיני האנושות כמקשה אחת – אסון בשידור חי: אסטרונאוט ישראלי ראשון נופל חלל עם עמיתיו, בשובם מחלל היקום לארץ, באירוע שאין כמוהו לביסוס והדגשת כמה עיקרי-דבר:
א. מגבלות הידע בנאס"א ובעולם בכלל, בפרט ביחס לידע שחשפתי ולכשירות הצפויה.
ב. מגבלות הלכה ושמירת כשרות (נושא שזכה ל'טיפול' נאס"א וקיבל כיסוי תקשורתי רחב),
ג. מגבלות ברית-ישראל-ארה"ב,
ד. בימוי מכוון של אירועים וסדרם באופן שעבורי, חושף ידע, התבסס כ'הפגנתי-הצהרתי'.
ובתמצית: הסתמנה תמונת מציאות אפשרית לפיה למעשה זה עתה גיליתי, חשפתי, בסיס-ידע קיים ומופגן – את "סוד הפירמידות" – ואני 'משייט-מנווט' בנתיב המוביל לחשיפת ידע חדש -ישן, חובק עולם ויקום, הקשור לאור ולפירמידות ואפשרי כי לערש ולתכלית היהדות והאנושות.
וכתוסף הסתמן מצב אפשרי של בימוי-עליון. מהלך הגילוי שולב בעוד ועוד אותות – מפתח.
לגילוי שיטת-טכנולוגית הפירמידה והמרכבה והתבניות והתובנות הנגזרות מגילויה ויישומה נדרשו אלפי שעות מחשבה ומאות גילויי ביניים 'דרמטיים', כל אחד בתורו הרחיב יריעה והוסיף איבר או נדבך בתצרף / מבנה רב איברים ורב-ממדי. בדיוק כנושא התגלית – המרכבה!
לא חוויתי התגלות חד-פעמית ובוודאי לא מיידית. השלב הראשון – עד הגשתי בקשת פטנט – ארך כחצי שנה.