האם מבשר הגאולה הוא אדם דתי? התשובה: לא. מבשר הגאולה הוא איש עברי שגילה שיטה/ידע לביצוע כל פעולה בחומר ואנרגיה וכיצד מנהגי הדת והפולחן – העבריים ובכלל – נוצרו ע"י הבורא כסמלים לשימור ותיעוד הידע שחשף – מעשה המרכבה. תפקידו להסביר וללמד את מערכת הבריאה והיקום (ולפרש את עיקרי תורת משה ומהות תכליתה) לכלל – ובאמצעות 'תורה חדשה' להעביר את האנושות לשלב הקיום הבא: מדת – לדעת, מהלכה – לעילוי ומעוף, מפולחן (מפלח) לאיחוד תחת ידע האחד, מעבדות לחירות.
האם הגאולה 'נוחתת' לעולם מאליה, כבמטה קסם? תשובה: לא. אדם אחד נבחר ועמו העם העברי – והאדם בכלל – חייבים לבצע פעולות מושכלות לצורך הבאתה והשכנתה בעולם: ללמד, להתאחד, ליצור מבני מרכבות, להשכין שפע, שלום, כשר עלוי וכל הנגזר ממציא(ו)ת האמת.
האם היכל הבשורה – היכל המבשר אשר עתיד לרדת משמיים לציון ירושלים, יהא מקדש ובו כלי / מכשירי / סמלי פולחן? התשובה: לא. ההיכל שירד משמיים אינו אתר-פולחן אלא יציר אדם (המבשר והכלל) וסמל לבא ידע הבריאה והגאולה לעולם – מבנה ראשון וסמלי, ראשון למבני מרכבה רבים מספור שייבנו אחריו ע"י מין האדם. ההיכל המשלים בנוי ככל תאי חי, כפלנטה, ירח, כשיר לניתוב אור / קרינה, חומר ומטען בהיקף ובאופנים חסרי תקדים / אלוהיים.
האם בבוא הגאולה כל העולם יהפוך יהודי? תשובה: לא. ייעודנו כבני אנוש אינו 'דתי' ופולחני. האנושות תהפוך ייעודית – תרבות מלאכים המבינה (ומיישמת) את מקורה הברוא, את כישורי הבורא ואת ייעודה כבורא.
האם מבשר הגאולה מופיע מאלמוניות כחסיד נלהב של העם היהודי ומהללו? לא. המבשר ינק מורשת צרופה וצמח כמבקר חד-מבט לתחלואי ומחדלי העם והפגמים בפעולותיו ובדמותו-דימויו, ככזה נרדף ו'נצלב' בציון. בואו עם ידע הגאולה 'מעוצר ומשפט' ייצר והקצין מחדל גורף מצד מנהיגי ציון והעולם, מחדל בו שותפים יהודים רבים. המבשר הוא מאיר ומעיר את הכלל – כיצד לצאת מבערות לידע, מעבדות (לכסף, לחומר ומחסור בו, לפחד, לעול מצוות והלכות, לשטחי מחייה ארציים, לשליטים, בעלי-הון וקציני-דת מכזבים ועוד…) לחירות – כמעט מכל היבט ובלבד שתואם תובנת בורא וברוא אחד. המבשר הוא (גם) מצליף ומתרה. הצדק עמו: גאולה באה בעיתה, אך דורשת 'בעיטה'.
מדוע מבשר הגאולה מופיע ראוי לשם 'צדיק-הצדיקים'? א. כי הוא צודק בידע שעמו (ידע מדעי-הנדסי-יישומי-תנ"כי-מורשתי-בלשי-בלשני-יקומי) ובמסקנותיו השכליות, ביחס ל'עצומי-הידע', ב. בפעולותיו הוא משכין מצב צדק, ג. ועושה / מייצר צדקה לכלל – לאדם – מעבר לאדם לפניו (ואחריו?). ד. המבשר הוא אדם ראשון המבסס (באופן מדעי ומשפטי, בשכל ובראיות) את מהות בורא-כל ושליטתו במציאות חיינו הכתובה ממימד עליון שהוא הוא מימד מקורנו ומימד ייעודנו.
תגיות: עדכונים ומאמרים, המרכבה:סוד התנ'ך, אקטואליה:פוליטיקה ומשפט